Feel Good Food

  2013-08-06 / 17:42:00 / Bröd /
 
Kan ju säga att jag blev rätt förvånad när jag skar en bit bröd imorse och såg att det var alldeles grönt i, speciellt eftersom jag bakade det igår och då såg det inte ut så.
Men mamma sa att det kan bli så om man har i solrosfrön i bröd som jag hade haft, men lite läskigt.
 
För många månader sen fick vi en påse med "färdigt" bröd, det enda man skulle tillsätta var filmjölk, sirap och t.ex nötter eller frön om man ville. Det var några treor som gjorde det som projektarbete och de lyckades väldigt bra så de såldes till och med på någon ica.
 
Men igår så bestämde jag mig för att göra det och det var gott. Väldigt saftigt och nästan så att det mer känns som kaka än bröd bra eller dåligt vet jag inte. 
 


Amanda

Hej! Du kanske läste min blogg förut, phisheye.blogg.se? Vilket fall som helst så har jag och min bästa vän skapat en ny blogg som du gääärna får kolla in på! Älskar din blogg! :)

2013-08-26 @ 21:20:41
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious