frukost på altanen

  2013-07-26 / 18:30:14 / Frukost /
 
Nu är det inte lika mycket att göra med flytten och det börjar faktiskt kännas som hemma. Har nästan glömt bort att det är sommarlov men ibland som när man sitter ute på morgonen och äter frukost inser man att det verkligen är sommar.
 
Vi har spederat några dagar vid havet vilket är helt otroligt fint och underbart. Jag har till och med blivigt lite brun men kanske lite för mycket i ansiktet. 
 
Men har blivigt rätt förvirrad på senaste tiden. Det kan vara förstårligt att jag inte haft så mycket lust att ställa mig i köket. Men jag har börjat tappa lusten att baka helt. Nu undrar jag om jag mer vill laga mat. Jag har ju alltid sagt att jag vill göra både och i mitt liv men det är ju två år i skolan jag ska gå också och till det måste jag ju välja en inrikning. Troligen blir det konditori i skolan ändå och sen får vi ser vad jag gör.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious