full fart

  2013-07-10 / 12:44:18 / Allmänt /
bästa på skolavslutningen
 
Senaste veckorna har jag haft fullt upp och kommer knappt ihåg senaste gången jag bakade något. Lagat mat har jag gjort men aldrig haft tid eller ork till att baka.

Just nu är jag i Skövde, min sista dag här för imorgon åker vi till Göteborg och där stannar vi. Förhoppningsvis några år i alla fall. Allt har vänts upp och ner och även fast mycket är jobbigt och sorligt är jag taggad över att få börja om på nytt.

Om 42 dagar är det min första dag i skolan och jag är så nervös och jag försöker att inte ha för höga förhoppningar. Alla säger att det är en bra skola så hoppas på att de har rätt.
 
Hunden jag haft i hela mitt liv klarade sig inte längre, det suger verkligen. Men många fina minnen har man med den hunden och hon blev hela 13 år och det är mycket för en så stor hund. 
 
Det kanske kommer bli lite mer personliga saker här i framtiden men det får vi se om. Även fast jag kommer ha fullt upp hela sommaren ska jag försöka hinna med att ta kort och uppdatera, jag gör det ju för jag tycker det är kul. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious