sista dagen

  2013-06-13 / 22:18:19 / Allmänt /
 
Idag var min sista dag på hushagen. Allt gick lite fort så han inte riktigt med att ta kort men några fick jag iaf till. Till de dagarna när jag sitter och deppar över min nya klass. Fast förhoppningsvis blir den bättre.
 
Året har gått fort och jag har riktigt fina minnen därifrån och vänner jag verkligen tycker om. 
 
Imorgon tar min syster studenten och jag kommer ha fullt upp hela dagen precis som idag. Egentligen borde jag ju vara jättetaggad över att baka och göra mat men just nu känns allt jobbigt. Kanske blir bättre imorgon, hoppas det i alla fall.

Mycket text och lite bakning, nu ska jag sova hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious