Kokospannkakor

  2013-05-30 / 20:16:31 / Frukost /
 
Detta är gamla bilder men i brist på annat så får det blir lite sånt nu. 
Bakade nyss kakor och jag åt för mycket deg så nu mår jag illa. Borde ta massa fina kort på dem men jag är helt slut och har inte ork till något. Men bara 2 veckor kvar nu till skolavslutningen!!
 
De här pannkakorna är helt otroligt goda kan jag säga. Blir jätte gott att äta med grekisk yoghurt, pistagenötter, hallon och kokosflakes.
 
150 g mjöl
2 tsk bakpulver
1 ½ msk socker
2 ägg
50 g smält smör
250 ml kokosmjölk
½ tsk vaniljsocker
1 nypa salt
 
Blanda bakpulver och mjöl och sikta ner i de övriga ingredienserna. Vispa till en slät smet och låt det stå i 20 min.


Amanda

Mums! Vad snyggt det blev med stora kokosflingor :)

2013-06-03 @ 21:18:46
URL: http://phisheye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious