Julgodis

  2013-11-30 / 12:34:00 / Övrigt bak /
 
Jag kom på varför jag inte bloggat, för min vanliga collagesida började krångla och hittade ingen annan bra. Har testat hur många som helst nu men alla gör ju så kvaliteten på bilderna blir sämst men då får det vara så nu för jag hittar inget bättre.
 
Men förra helgen var Ulrika här och vi gjorde lite julgodis. För länge sen testade jag göra marshamllows och det verkligen inte bra, mer som bruna sockerbitar. Men denna gången blev det mycket bättre och med limesmak. Tanken var att det skulle bli lakritskola men vi hade i för lite lakrits men det blev goda ändå. Sist en saffransfudge med pistage som blev väldigt god men väldigt söt. 
Recept för fudgen finns här och där finns också massa andra fina recept.


Ulle

Fiiiint!

2013-12-01 @ 10:20:15
URL: http://Dreamcatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious