Bakluckeloppis

  2013-09-07 / 16:57:00 / Allmänt /
 
I förmiddags var jag och mamma på bakluckeloppis vid slottskogen. Tänkte det kunde va ett kul sätt att få lite småprylar sålt istället för att ge allt till second hand. 
Men jag kunde ju så klart inte lämna utan att hitta massa fint. Det i första bilden fick jag allt för 95 kr. Tänk bara att en av tallrikarna skulle kosta så mycket! Perfekt också att jag hittade två bakformar i mellan storlek och bara för 10 kr styck. 
På andra bilden är det en riktig gjutjärnsgryta, tyckte den var väldigt fin, den fick vi för 120 kr men det var den värd. 

Om jag hinner skulle jag gäran vilja åka dit igen redan nästa helg, kanske sälja lite eller bara gå dit och kolla. Tyckte det fanns mer än i second hand butiker och också lite trevligare när alla står och säljer sitt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious