inspiration inspiration

  2013-09-14 / 18:14:08 / Inspiration /
 
Man kanske inte kan tro det men även jag får ibland panik över livet och funderar på om detta verkligen är det jag vill göra. Men sen inser jag att om jag om 10 år inte längre känner att jag vill kan jag alltid bara byta, även om det så skulle vara om 1 år. 
Men idag känner jag inte så. Gjort lite fint på väggen i mitt rum och satt upp fina bilder jag klippt ut från tidningar. Lånat med mig lite bageriböcker hem jag ska sätta mig och läsa någon dag. 
Tumblr, bloggar, tidningar och tvprogram (hela sverige bakar tex) håller en så himla taggad på att göra det här. 
Nej kanske ska ta och göra lite läxor, har ju en bok som ska vara färdigläst om 3 veckor...


Amanda

Åh vad gott, jag orkar inte... haha

2013-09-19 @ 13:27:19
URL: http://claraamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious