Da matteo och ed sheeran

  2014-04-04 / 17:01:25 / Allmänt /



Så lycklig idag. Lyckades få ed sheeran biljetter, satt imorse med två datorer och ipaden redo. Hörde att de tog slut på en halv sekund men inte så konstigt för de va tydligen bara 800 platser på arenan så nu flyttas den till Globen istället.

Efter någon timmes städning i skolan åkte jag in till stan. Fikade på da matteo  med syster och mamma. Ska jag säga igen att jag älskar stället, den getost och päronchutneytoasten är så god. 

Grattis till Borlänge hushags som vann skolmästerskapen (och två priser) lite stolt blir man även fast jag inte går kvar där. Längtar redan till nästa år även om  det inte blir jag som tävlar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious