FLYTTAR

  2014-04-12 / 17:01:50 / Allmänt /

Morgonen har gått till att hjälpa syster att flytta. Väldigt liten lägenhet men ändå så mysigt. Kommer nog spendera lite (mycket) tid där speciellt eftersom hon bara bor en liten bit ifrån Ica maxi där jag ska jobba i sommar. Men hon kommer väl bli tvungen att kasta ut mig om jag är för mycket där.. Blir verkligen så sugen på att flytta jag med. Men det är bara ett år!!! Shit sjukt, tills jag går ut gymnasiet och sen får vi se vad jag gör då. Kanske bor hema ett extra år för att spara pengar.

I ugnen står en plåt med ett försök på crumle, i kylen finns havrebotten, citronkräm är klar och mördegsbotten står och svalnar. 

Xx





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious