Glad Påsk

  2014-04-18 / 18:20:48 / Allmänt /
 
Glad påsk! Påsk kan nog vara den högtiden vi firar allra minst i vår familj. Det enda påskiga vi har hemma är denna fina påskliljan och den har vi dessutom inte köpt själva. En fin blomma gör så mycket skillnad. Önskar så att man kunde fylla huset varje dag med fina blombuketter, tänk så fint. 
 
Haft fullt upp hela dagen och fått massa gjort, mest städning (som att städa garderober som jag av någon konstig anledning tycker är kul) men har lagat god mat som jag kan lägga ut recept på sen och bakat och planerat. Haft så fullt upp att jag heelt glömt bort att plugga.. eller bara undvikit det väldigt mycket. Imorgon gör jag det...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious