LEDIG DAG

  2014-04-10 / 16:59:00 / Allmänt /
 
 
Tyckte det var dags att ändra design här på bloggen, haft den så länge. Det är inte så stor skillnad direkt jag vill bara ha det simpelt med svart och vitt och inga krusiduller. En gång i tiden var jag rättså bra på att fixa designen men glömt bort allt så nu fick det fick bli en sån gratis man kopierar och klistrar in.
 
Gjorde lite fler hounungsflarn idag. Det kommer bli lite svårt de att få ihop cirka 100 st som ska vara likadana. Funderar på om det finns något annat vis man kan göra än att spritsa ut dem och sen forma. Men så goda de blir, kan äta dom bara som de är som godis och jättelätta att göra det är bara lika delar äggvita, smör, florsocker, houng och vetemjöl i.
 
Blev lite sugen igår på att få igång kameran som jag haft som inredning i mitt rum i säkert 3 år snart. Hittade en instruktionsbok på google och hade tänkt köpa film någon dag. Ska bli kul att testa och mamma sa nyss att vi hade en till gammal kamera, ska se om jag kan hitta den..
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious