PALACE

  2014-04-24 / 14:49:01 / Allmänt /




Precis kommit hem efter en tur på stan med mamma. Helt otroligt men fått med mig ett par springskor hem, hade tänkt att jag kunde ha de på jobbet också. Dom är så sköna men verkligen inte snygga, helt knallrosa... Varför gör dom inga snygga träningsskor alla är ju rosa, orangea eller lila. Men Jaja nöjd är jag i alla fall.

Lunchade på palace i stan. Ligger mitt i Brunnsparken. Tänkt äta där många gånger för uteserveringen är så fin och idag gjorde vi det tillslut. Åt gnocchi med broccoli. Första gången jag åt gnocchi och ja det var ju gott men blir lite för mycket, lite för degigt. Jag som bara sitter och hittar fel på maten hela tiden när jag äter ute.. Men gott var det.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious