Torsdag

  2014-04-17 / 10:34:00 / Allmänt /
Igår hade jag fullt upp. Träningsjobbade några timmar på morgonen och några på kvällen. Gick jättebra och tror jag kommer trivas, får se när jag hinner jobba där igen. Tiden på dagen där mellan åkte jag till Chalmers och lärde syster och hennes vänner att spritsa. Inte så mycket att lära men dom va duktiga. På söndag ska jag dit och göra paj och resten på måndag för jag är ledig då. 
 
 
 
Äntligen öppnat paketet med kaffe från da matteo. Tyckte det var jättegott precis som det de har i cafeerna, eftersom det är samma..Deras kaffe finns att köpa i deras olika cafeer. Såg att de också hade ett påskkaffe men det har jag inte smakat. 
 
Suttit och kollat på 15 minuters med Jamie denna morgon. Man blir så inspirerad och glad av den människan. Han gjorde svenska köttbullar och kyckling med pasta och pesto. Har massa ideer på mat jag vill laga men vill ha härliga färska örter. Har varit så svårt att hålla dom i liv under vintern. Men snart är ju sommaren här så då ska fönstret inne och landet ute vara fullt med goda örter. 
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious