UNGEFÄRLIGEN SÅHÄR

  2014-04-19 / 19:35:00 / Allmänt /
 
Att göra botten till 120 pers trodde jag inte skulle ta nästan hela dagen. Fast kanske inte så konstigt eftersom det bara fanns två ugnar och det bara gick in två formar i varje. Men nu står dom klara och imorgon blir det att göra citronkräm och bavroise. 
 
Testgjorde en igår eftersom jag hade alla delar färdiga hemma. Så ungefärligen som på bilden kommer det se ut. Tycker det skulle bli mycket finare och "lyxigare" om man gör till en rektangel istället för göra runda och skära ut till trekanter. Lite cironmeliss på det och jag tror det blir prima fint. 
 
Men nu ska jag göra några till honungsflarn och testa göra ett äggfrittkrisp typ. Tänkte mig sockerlag med citronskal på, det kan väl bli bra.
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious