hasselnöt och brynt smör

  2014-08-11 / 18:37:41 / Dessert /
 
Inlägget om det på bilder måste ha försvinnut för kommer ihåg att jag skrev det. Men gjorde iaf den här efterrätten eller vad man ska kalla det för hade glass av brynt smör kvar så tänkte att någon nötkaka skulle passa bra till. Gjorde en hasselnötskaka med rostade hasselnötter ovanpå också. Det blev väldigt gott men kakan var lite konstig så ska testa göra igen för det finns fortfarande lite glass kvar. 
 
Idag har jag äntligen köpt ny säng!! I ett år nu har vi sagt att vi ska köpa men det har aldrig blivit av. Slipper 90 sängen och får en 120 cm bred. Inte lika stor som jag hade innan flytten men det får ju tyvärr inte plats i mitt rum.. Längtar lite tills jag får lägga mig och sova i den. Men först ska jag ut med zaki på en promenad och sen ska jag krypa ner under duntäcket och kolla på någon film. 
 
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious