meloner är runda

  2014-08-03 / 14:44:03 / Allmänt /

Lagomt sliten efter att jobbat. Kom på att jag aldrig tog några kort på köket efter det gjordes om. Ska städa lite (ställa bort dom fula sakerna som står framme..) och ta några bilder och lägga ut här. 

Idag kan jag utan dåligt samvete stanna inne för det regnar här i Göteborg och dricka flera koppar kaffe, läsa eller kolla på serier och äta vattenmelon tills jag spricker. Vattenmelonen kostade bara 5 kr kilot på Ica maxi!!! så köpte två stycken. Gjorde bort mig lite sen på bussen när de rullade iväg och jag inte ens märkte det.. Meen vad gör det för de är supergoda och ska nog skiva och frysa in en så det blir vattenmelonglass mumms

Xx






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious