2månader

  2014-12-13 / 08:50:06 / Allmänt /

Igår var det min sista dag på Vetekatten. Haft det så himla roligt med bästa kondisgänget och många fler. Fick en ask med praliner av dem och ingen med kanel! Haha avskyr ju det. Men känns som jag borde gett dem något istället. Lärt mig massor och haft det så kul i Stockholm. Tiden har gått så fort men har hunnit träffa flera vänner ifrån Falun, gått på Eds konsert, hittat fina butiker och gått runt och lärt mig hitta bättre i Stockholm. 

Planen var att mamma skulle komma hit  men pga väder och annat så blir det inte av. Men tänkte att jag åker hem söndag morgon så jag har en dag extra här. Ska samtidigt bli skönt att komma hem till sin egen säng och kök och träffa zaki efter 2 månader borta. 

Xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious