Jul på Liseberg

  2014-12-15 / 19:00:51 / Allmänt /
 
 

Åkte till Liseberg igår med mamma och syster. Det var så mysigt och fick verkligen sån julkänsla. Drack varm choklad, åt mat i lapplandstält och gick runt och kollade på all fin beslysning. Älskar verkligen hur träden ser ut, så fint. 

Fått massa gjort idag och även igår. Allt är uppackat (första jag gjorde när jag kom hem typ) städat och flyttat om i köket (mamma lägger ju allt på fel ställe..). Var in till stan idag med syster och handlade alla julklappar till mamma. Hittade ett par så fina skor som jag la undan wey. Har också städat undan sommargrejer och satt upp julbelysning både ute och inne. Så mysigt att gå runt i huset nu. Funderar lite på vad jag ska göra för dekoration/ljus i mitt rum. Får se om jag kommer på något kul. Gjorde även mandelmjölk för första gången, så lätt ju så nu blir det bas det i fortsättningen! Så hade tänkt göra chiagröt som ska få stå till imorgon. 

Xx
 
 
 


Ulz

Haha, älskar "eftersom att mamma lägger det är fel ställe" ... Håller så med, det ligger alltid grejer på fel ställe!
Men va fint och mysigt, underbart att vara hemma igen!!

2014-12-16 @ 01:58:49
URL: http://Dreamcatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious