Lucia och julkänsla

  2014-12-13 / 20:48:50 / Allmänt /

Dagen började redan bra när jag vaknade (efter att sovit många timmar) till snötäckt mark. Åt frukost och sen åkte jag in till stan och gick runt i gamla stan, mumsade på nygjorda brända mandlar på julmarknaden. Hamnade senare i närheten av drop coffee så gick in där och tog en kaffe. Fick köpt lite presenter men ännu inga julklappar, inte direkt att mer får plats i min överfulla resväska. 


Senare mötte jag upp med Kim och hennes vänner på Skansen. Gick ett varv där, åt lite och lyssnade på luciatåget och skrattade. Självklart glömde jag lite grejer hos bror så åkte dit och hämtade dem. Nu sitter jag på pendeln, ikväll ska jag göra ett försök att packa ihop mina grejer, får se om jag också får bära med saker i plastpåse haha. På något vis löser det sig.

Xx


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious