Tisdag

  2014-01-21 / 16:58:00 / Allmänt /




 
Finfin bild på gänget - minus Bella som tog kortet, jag ser ju lakomt fin ut på hörnet med uppsatt hår osv men men. 
Skolan rullar på och trivs verkligen, finns inget direkt som jag ogillar med den. Lite mycket läxor och grejer just nu men borde inte klaga för inte direkt så att jag brukar ha mycket. 
Fjäskade till mig en chokladkaka av engelskaläraren för jag lärde mig en sonnet utantill (shall I compare thee to a summers day thou art more lovely and more temperate... jo kan den nog fortfarande). Vad gör man inte för choklad liksom?!
Imorgon innan skolan ska jag till min praktikplats och säga hej och prata, ska bli så kul och hoppas verkligen att det blir bra där. Bara två veckor kvar nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious