Islatte

  2014-07-06 / 15:09:58 / Allmänt /

Varför har jag inte gjort egen Islatte innan? Varför gör jag det inte varje varm dag!? Så gott, så enkelt. Gjorde kaffe i espressomaskinen, rörde i en tsk råsocker och ställde in det i frysen i 10 min. Fyllde ett glas med is och hällde i kaffet och mjölk. Det var visst inte svårare än så. Iskaffe är ju perfekt för mig för det är ju redan kallt så det hinner aldrig kallna som det alltid annars gör för mig.

Har just nu 4 böcker jag läst halva, snart tre för jag har snart läst ut the perks of being a wallflower. Varje gång jag läser den förstår jag något nytt och läser någon del jag helt glömt bort. Kan nog bli så eftersom filmen hoppar över mycket småsaker. 

Väntar spänt på att böckerna jag beställt ska komma, hoppas hoppas på att de ligger i brevlådan när jag kommer hem imorgon efter jobbet. 

Xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious