Sebastien Boudets chokladbollar

  2014-03-22 / 17:14:00 / Allmänt /
 
Lyckan när man får mejl av ingen mindre än Sebastien Boudet om att man blev utvald att få hjälpa till och provbaka till hans nya bok. Blev så glad först att jag först råkade radera mejlet och sen radera det permanent när det låg i papperskorget.. (skylller på mobilappen) men fick ett nytt mejl som tur var.
För någon vecka sen skrev han på instagram att man skulle mejla honom om man ville hjälpa till så jag mejlade (värt ett försökt ju) och så blev jag en av de hundra som fick äran.
 
Fick tre recept i alla fall och igår gjorde jag chokladbollar. Så goda de blev, lite annourlunda från de vanliga man brukar göra. Eftersom alla i familjen inte tycker om kokos rullade jag hälften av dem i hackad och rostade hasselnötter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious