Veggiedag

  2014-03-13 / 19:18:57 / Vegetariskt /
 
Hade tänkt äta lite mer vegetariskt. Tänkt göra det länge men aldrig riktigt kommit igång med det men den senaste veckan har jag försökt lite. Hade inte tänkt bli helt vegetarian, i alla fall inte nu. Kommer inte kunna få i mig tillräckligt med proteiner osv. Men några dagar i veckan ska jag försöka inte äta kött på hela dagen, så svårt är det ju inte.
 
På bilderna är i alla fall maten jag gjorde idag men det blev inte riktigt som tänkt. I miniplättarna är det quinoa, fetaost, blomkål, persilja, citronskal, ägg och havregryn. Men de föll isär väldigt när de skulle stekas. Lägger ut recept när jag kommit på hur de kan bli bättre. 
Hör och höpna sen så är det hemmagjort glutefritt tortillabröd! Jo jag testar på massa nytt nu. Kan berätta om det glutenfria en annan dag för jag gjorde glutenfria frallor idag också som blev så goda!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious