Smak

  2014-11-19 / 09:30:30 / Allmänt /

Trött på pasta och ugnsrostade grönsaker, eller nej inte tröttnat det hoppas jag att jag aldrig gör för det är ju så gott. Men inser att det kanske är bra att variera sig. Har så mycket idéer på mat. Hittade så inspirerande bloggar för någon dag sen som verkligen får att att vilja spendera dagar instängd i sitt kök. Men för nu började jag med att köpa underbar timjan och chili för att få smak på maten eftersom det bara finns salt och peppar här. Tänkte också att det kunde vara roligt med linser, det som inte går åt nu kan jag ju alltid ta med tillbaka till Göteborg.

Idag tog jag ledig från praktiken för att plugga. Ligger efter och det är dags att komma ikapp så nu ska jag ta och börja med det!

Xx






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious