Chiafrukost

  2014-10-16 / 12:27:00 / Frukost /
 
Nu har jag äntligen kommit igång med att fota med kameran. Man blir så lat med att ta med mobilen men det blir ju så mycket bättre med kameran och roligare. Kom på att soffbordet är ju perfekta bordet att fota på för det är lågt och lätt att flytta runt (så ljuset blir rätt). Men de här bilderna tog jag imorse på matbordet. Men precis när jag kommer igång med att fota ska jag ju åka. Tar nog inte med kameran till Stockholm och matvanorna blir nog lite konstiga men är ändå så taggad. 
 
 
Gjort denna typ chiapuddningen tre dagar i streck nu. Det är himmelskt gott, önskar man kunde äta detta varje morgon men kanske kan bli mer lyxfrukost för det är mycket chiafrön och dom är ju tyvärr rätt så dyra. Recept från green kitchen stories och finns på deras blogg. Men jag använde inte lika mycket chiafrön så den blir lite lösare för jag har svårt för "puddigheten". I den är det i alla fall hallon, banan, mandelmjölk, vanilj och chiafrön. Till åt jag sharonfrukt, jordnötssmör, physalis och lite hampafrön. Så så gott och alla borde testa göra det!
 
xx
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious