Sopplunch

  2014-10-27 / 18:09:05 / Allmänt /

Somnade igår utan söndagsångest som alla verkar få. Haft en väldigt bra dag, tiden går så fort men man hinner göra massa roligt. Fick jättegod lunch, jordärtsskockssoppa med krutonger. Tack och lov har jag inte haft det så jobbigt med att sova tidigt och upp tidigt som jag haft innan när jag börjat 6. Men nu när klockan ställts om är det både mörkt när jag börjar och slutar så jag hinner aldrig se ljus. Nog dags att jag köper D-vitamin även fast det inte får mig att mentalt må bättre över det. 

Nu ska jag se på "divergent", läste nyss ut boken som var jättebra så vill se filmen igen. Har precis också börjat läsa andra boken av serien får de om det fortsätter vara lika bra.

Xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious