Gunneboslott

  2014-09-13 / 16:36:39 / Allmänt /

Jobbade några timmar i morse och hade det jättebra. Sen kom mamma ch hämtade mig (glömde andra skor därför jag gick runt i springskor..) och vi åkte till gunneboslotts ekologisk matmarknad. Var där förra året också och så vi började beställa från årstiderna och idag stod de där också och vi fick lite mer av den helt underbara majsen:):) fikade och jag plockade på massa gott som vi delade på. Så så gott speciellt kakan som det va mandel och citron i. Kikade på deras fina trädgård, tänk vilken dröm att jobba som kock på ett sånt ställe. Rune kalf-Hansen var där och stod och lagade mat med en av restaurangens kockar. Kul att stå och lyssn på och se. Var tvungen att köpa med hans ena bok (signerad dessutom) som såg så fin ut. Gose zaki var med också och halva folket kom fram och hälsade. 

Internetet funkar fortfarande inte, verkligen en pina nu har jag en bok att lika igenom i alla fall

Xx












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious