Födelsedagsfirande

  2015-02-28 / 17:27:08 / Allmänt /

Varit rätt opepp hela dagen men den blev så bra tillslut. Jobbade morgon på baka med Tove och hade det så bra. Sen kom jag hem och lagade mat och hade lite födelsedagsmiddag med familjen. Blev typ wraps med massa olika saker till (veganskt way) tex kikärtor, hummus, picklad morot och gurka, marinerad spenat, steamed buns med svampfyllning, grönkålschip och lite mer. Sen till efterrätt testade jag på att göra lite olika saker. På bilden är det lime och kokospajer och en chokladtårta. Sen hade jag även gjort kakdegspraliner och jordnötsbrownie. Allt raw och veganskt (förutom honung). Älskar verkligen denna bakningen så gott och roligt att göra. Sen fick jag så fina presenter verkligen så glad. Kanske kommer upp någon bild annars visas det eftersom det används.


Xx



Ulls

Men va fint. Härligt att det blev lyckat, du som var lite stressad osååå

2015-03-01 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious