Helg

  2015-02-21 / 11:53:40 / Frukost /
 
God morgon! Eller jag har varit vaken länge och ätit frukost och gjort grejer på datorn (hemlis hemlis kommer upp någon gång på nästa blogg). Känner att jag kan ta tag i mitt liv nu när jag fått ny dator hehe. Ledig hela helgen och jag ska nog mest vara hemma och laga massa god mat och kanske veganbaka något. Har inga pengar (snart lön way) så att stanna hemma känns bra. 
 
För ett tag sen insåg jag verkligen hur gott avokado är. Alltid haft lite svårt för det. Jag har ätit det i röror och i smoothies men aldrig ensamt. Men nu har jag insett hur himmelskt gott det är. Längtar tills de är mogna så man kan få äta de på knäckebröd (hemmagjort glutenfritt) med massa örtsalt och gärna lite god spetspaprika till också. Åh så gott. 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious