Im back

  2015-02-20 / 18:18:00 / Allmänt /
 
Hallå hej jag är tillbaka. Idag köptes det äntligen en ny dator, en väldigt fin vit acer. Suttit hela dagen nu och installerat tusen olika saker men nu känner jag att allt borde vara där. Bilden är lite fina bilder från 2014, en del fina studer under det året också, också bilden som blev bakgrund. Äntligen en windowsdator också så nu hoppas jag slippa massa krångel. 
 
Så jag hade tänkt sluta denna bloggen också men inser att jag inte hinner fixa ny innan Belgienresan så jag fortsätter här ett tag till. Tänker att det kan vara kul (för min skull mest då) att skriva och lägga upp lite bilder från månaden vi ska vara i Belgien på praktik. Inte så taggad men ska försöka hålla humöret uppe. 
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious