Sötpotatisrisotto

  2015-02-21 / 20:10:00 / Allmänt /
 
 
Idag är jag glad att Zaki inte är hemma för det har spöregnat hela dagen och det är ju inte kul att gå ut då och frysa. Så jag har stannat inne och lagat god mat. På senaste tiden har jag försökt hoppa att äta så mycket mejeriprodukter, lite svårt, säkert mest bara för jag är så van vid att ha parmesan och fetaost i allt. Men det är också roligt att göra annan mat. Idag blev det en sötpotastirisotto, fullkornsris och ugnsrostad sötpotatis som man blandar ihop. Väldigt gott men det blev lite "för mycket" så en sallad till skulle nog passat bra men fanns inte så mycket hemma till det.
 
 
Några väldigt orangea bilder
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious