Eten vol leven

  2015-03-21 / 12:13:49 / Allmänt /
 
 
Jag googlade ju runt massa innan jag skulle åka till hit till Antwerpen, as usually. Hittade detta fina rawfood, vegan, organic osv stället. Ligger väldigt nära där vi bor men på en liten offgata så det är inte direkt att man råkar gå förbi det. Adressen är Minderbroedersrui 52, ungefär 5-10 min proemnad från centrum. 
 
 
 
Här har vi druckit god banashake, smoothie och kaffe. Ätit lunch, frukost och fikat cheesecake och chokladtårta (raw och veganskt). Fick smaka bovete och mandelkaka en dag som jag köpte med en påse, när jag kommer hem ska jag testa göra liknande. Älskar såna här ställen, man får så mycket inspiration och blir bara så glad. 
 
 
Apelsin, ingefära, banan, blåbär och annanssmoothie och bovetecrisp med frukt, bär och mandelmjölk.

 

xx









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious