Kär i staden

  2013-09-02 / 18:07:00 / Allmänt /
 
Tog en tur på stan efter skolan. Kan ju säga att för varje gång jag går på stan i Göteborg blir jag mer kär. Älskar att gå omkring i lugn och ro och hitta nya butiker och cafeer på mysiga gator. 

Var inne på en pralin butik på järntorgsgatan 2 (finns en större också på linnégatan) och där jobbade en jätte trevlig kille som jag pratade lite med. Fick smaka och lära mig lite om rawchoklad och så köpte jag med mig tre underbart goda praliner.
 
I (på?) haga fanns en butik där jag hittade ett jättefint anteckningsblock för bara 39 kr. Aldrig sett ett så billigt, dessutom i återvunnet material. (Min nya lilla almenacka på bilden också)
I en annan butik sålde dom en jättekul grej som jag tror jag ska köpa nästa gång jag är i närheten, ett sätt att göra eget kakfat. Jaja berättar om det sen om jag köper det!
 
Dessutom var det en bra dag i skolan, gjorde maränger och fick spritsa som jag tycker är kul. Gått runt i mjukiskläder (nästan) också. Såna där lite pösiga byxor från bikbok, underbart sköna. 
Så mycket små saker som kunde göra dagen bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious