Tisdag

  2015-03-17 / 20:16:00 / Allmänt /



Fin dag idag. Tog mig för första dagen upp i sängen och sprang en runda i morgondimman. Köpte kaffe på vägen till praktiken så jag har haft en huvudvärkfri dag. Åt god lunch på Exki och drack så god mint och annanassmoothie. Fick med en present från Burie till familjen. Slutade en timme tidgare så hann gå till Eten Vol leven som är ett rawfood ställe här men som stänger klockan 5 på vardagar så jag hinner aldrig annars dit. Drack en god banan och chokladshake därifrån och det bästa är att det har varit så varmt och underbart väder idag. Plus att jag fick skypa en stund med Emma. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa looking for alaska
 
xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious