Från min tumblr

  2013-05-22 / 15:41:24 / Inspiration /
 
I brist på bilder och recept från mig så lägger jag ut lite fina bilder från min tumblr som kan vara en av de bästa sakerna i livet. Min tumblr är så perfekt så det finns inte ord vill ha och leva i allt som finns på bilderna. Fast så tycker väl de flesta om sina egna tumblr/bloggar.
 
Mitt störtsta problem just nu med bloggen är att jag inte hittar något snabbt och enkelt ställe där man kan göra collage bilder. Tycker det är så tråkigt när alla bilderna bara ligger under varandra som här, vill ha två stycken bredvid varandra..
Någon som vet någon bra hemsida man kan göra det på?
 
 


Tess

Åh, vilka härliga bilder! :) Kram

2013-05-23 @ 11:53:20
URL: http://inifranochut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious