Hurtig tjej

  2013-08-13 / 23:41:33 / Frukost /
 
 
Reglbunden bloggning är inget jag håller mig till tydligen. Inlägg tre dagar i rad och sen tre dagar utan. 
Att göra maten/frukosten/bakverket går lätt och att fota går också bra men sen kommer man till att välja ut vilka bilder som ska användas och redigera lite och det är där det går lite segt. 
 
Första försöket på nyttiga morgon muffins av Martha Stewart och det gick prima förutom att jag trodde de skulle bli lite större, så mer smet i formarna nästa gång.
 
Oootroligt saftiga blir det (både morötter och bananer ooch russin) Men tyvärr degiga i mitten hur länge jag än hade dom inne, men det är katastrof ugnens fel.
 
Nästa gång blir de med lite frön och kanske lite nötter i och då lägger jag ut ett recept på dem också!
 
 
 
Får jag va lite självisk och säga att jag blev lite nöjd med bilderna? nu gjorde jag ändå så. 
Men man lär sig mer för varje gång och jag önskar att jag kunde bli så underbart duktig som Lomelino eller någon av alla de hundra andra mat och bak bloggare jag följer.
 
Tänkte imorse att jag skulle vara hurtig och springa på morgonen, innan frukost
gick det bra
nej
Även fast jag åt en morot (hade ingen färsk frukt) och drack lite vatten innan jag drog ut så va jag nära att spy av hunger när jag kom tillbaka (efter typ 15 min....).
 
Vet inte om det är en bra eller dålig sak att jag inte klarar mig utan frukost. Mest bra men lite jobbigt de dagar man råkar försova sig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious