Mjukglass

  2013-05-28 / 16:24:37 / Glass /
 
Det har varit lite tomt här på bloggen ett tag men jag är så trött hela tiden och även fast jag har lite bilder på olika saker så är det inget speciellt roligt att lägga ut.
Men på fredag ska vi göra fika till skolan och jag ska göra helt otroliga nutellakakor så då ska jag lägga ut recept på det. 


Tror ingen har missat att man kan enkelt göra mjukglass hemma. Man vispar i några minuter, in i frysen 3 timmar och sedan vispar man igen och dags att äta. 
 
Mamma ville testa och det fanns bara med chokladsmak och kan säga att den var verkligen inte god.
Det smakade chokladpudding och den står fortfarande i frysen.. Men hörde att den med vaniljsmak var god så kanske ska jag testa den istället. Men att göra helt egen glass blir mycket godare.


Fotograf Annie

Konstigt det lät med mjukglass sådär, kan tänka mig att det smakar lite chokladpudding.

2013-05-29 @ 10:48:18
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Amanda

Du gör alltid så fina och genomtänkta inlägg! :) Vore kul om du kunde lägga upp ett recept på hur man gör egen glass!

2013-05-29 @ 17:03:05
URL: http://phisheye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious