Check

  2014-04-03 / 17:05:34 / Allmänt /
Åh varför ska jag alltid lyckas radera hela inlägg innan jag hinner spara... Jaja men köpt nya fina skor till våren, vagabond med lite platå så snygga. 

Idag i skolan har vi bara hjälp till lite att städa efter de som tävlat. Nu är det skolmästerskap så det är elever från olika skolor i Sverige. Det var två med från Borlänge där jag gick mitt första år på gymnsiet så då var min förra bagerilärare där. Jättetrevligt att träffas igen. Inser hur mycket jag saknar det men samtidigt så har jag ju större möjligheter här.

Sommarjobb är fixat och praktik till hösten börjar planeras nu. Systers kompisar tyckte om dessertideen jag hade så jag fortsätter med det. Ska bara komma på en glutenfri botten, insåg att det är krångligare än jag trodde för det får inte vara något med nötter heller. Kanske skulle det funka föra något med typ cornflakes?!

Ed sheeran biljetter släpps imorgon om jag inte får så vet jag inte vad jag tar mig till.. Längtat efter detta i tre år nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious