SAKNAD

  2014-04-20 / 17:56:44 / Allmänt /
 
Som jag saknar min vänner nu. Blir väl så när det är lov och det börjar bli varmt ute och man kan inte tänka på något annat än vad man kunde göra tillsammans och allt man inte har här. Att sitta och kolla på gamla bilder gör ju inget bättre egentligen men kan vara skönt att minnas ibland. Men det är svårt, det är det verkligen. 
 
Så så fint väder ute, verkligen sommarvärme. Synd att jag missat det när jag varit inne och bakat men fler varma dagar blir det men imorgon ska desserten vara klar. Ska dricka upp mitt underbart goda da matteokaffe och sen sätta mig på altanen och plugga lite. Att få lite sol på kroppen skulle inte vara fel efter denna tråkiga vinter. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious