17 år

  2014-03-05 / 16:58:45 / Allmänt /
Haft en bra dag på praktiken idag, insåg att det snart är slut och kommer sakna det men man kommer nog träffas någon mer gång i framtiden. 17 år fyller jag idag också. Inget speciellt direkt alla fyller ju 18 i år men det är väl inget att deppa över jag kan inte ändra det så men klart det är synd att inte få följa med ut och att få körtkort.

Tog en fika med mamma tidigare idag, mysigt. Önskade mig och fick boken på bilden den är fylld med massa bröd och annat glutenfritt. Nej jag har inte gått och blivit glutenintolerant men man hör ju om folk som mår bättre av att skippa vete.. Inte för jag äter mycket bröd nu. Men jag tycker det är mycket roligare att ha böcker som är lite speciella och inte bara massvis av såna vanliga med allt i. Mamma har ju en liten samling kokböcker, kul att jag också har en hel del som är mina nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious