LYCKA I EN KOPP

  2014-05-07 / 20:23:59 / Allmänt /

Ledig både imorgon och fredag. Behöver verkligen några lediga dagar för jag är så trött. Jobbade till 8 i måndags efter skolan och igår var jag på Ica maxi på introdag. Sitter nu och dricker en varm och helt underbar kopp kaffe i min favoritmugg. Skulle så behöva flera koppar kaffe under en skoldag men tyvärr verkar det inte finnas gott kaffe på hela Lindholmen. En regnig och tråkig dag som denna skulle det verkligen behövts.

I burken på första bilden är det karameliserade popcorn jag gjorde för några dagar sen. En typ kola man kokar med socker, sirap och smör som man sen blandar med popcorn och det blir så gott. Hade i lite jordnötter också och det blev super.





Ulls

Åh karamellpopcorn!! Fint!

2014-05-08 @ 09:36:43
URL: http://Dreamcatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious