Jamie's Italian

  2014-11-09 / 19:46:29 / Allmänt /

Nu kanske någon undrar varför i hela friden jag lägger ut svart vita bilder på mat. Jo men för att de var hemskt bildljus på restaurangen och hur jag än försökte redigera blev det fult. 

Träffade ull på stan idag, hade tänkt fika men det slutade med att vi åt sen lunch på Jamie Olivers restaurang. Åt god pasta, pommes frittes och brownie med glass. Gott men kunde varit bättre men ska dit nästa helg igen förmodligen och då ska jag test något annat. Annars var det väldigt fint där inne och fick en jättetrevlig servitris, sånt som verkligen kan rädda ett besök. 

Får ett sms mitt i middagen att någon hittat min väska med min almanacka (yes var smart nog och hade skrivit mitt mobilnummer i den) och lite annat i. Världens underbaraste människa som hör av sig och inte bara snor det. Som tur var hade jag plånboken i jackfickan men nycklarna låg ju i väskan. Killen lämnade iaf väskan på närmsta butik så jag hämtade den senare. Shit vilken panik jag fick men så snällt av honom och kändes verkligen som att ett tack inte räckte.

Sitter i köket nu med en kopp te oh försöker plugga, skrivit några rader men ger nog snart upp och går och lägger mig istället

Xx





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious