Fredag

  2014-10-24 / 17:32:12 / Allmänt /
 
Vilken dröm att ha en sån här fin bakgård där man kan bjuda in sina vänner och laga god middag som man kan äta tillsammans. Även fast jag ust nu helst vill ha en lägenhet mitt i stan skulle jag verkligen senare i livet vilja bo i ett fint vitt hus med en gård med träd och plats för odling. 

På morgonen när man är på väg in till stan funderar man verkligen på varför man valt detta yrke och om det är rätt. Men sen kommer man fram till praktiken och ångrar sin tanke för det är så roligt och timmarna bara flyger iväg och helt plöstligt ska man städa och gå hem.
 
Dricker snabbkaffe som blivit standard när jag kommit hem men ska nog in till stan imorgon och gå förbi drop coffee och se om dom har något fint kaffe jag kan köpa med och dricka istället. Det vill säga om jag inte är allt för deppig över detta tråkiga väder som jag hatar så. Har inte sett solen på flera dagar och nu är det redan mörkt ute. Vill inte ha vinter och hatar regn och kylan, finns inget bra med den alls. Jag kan sitta inne och mysa även fast det är mitt i sommaren behöver inte höst för det. Okej nej nu ska jag sluta klaga och lägga mig och läsa lite ur Divergent som jag fick låna av Amar innan jag åkte
 
xx
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious