alive

  2015-04-08 / 12:00:26 / Allmänt /
 
Hello I'm alive, men knappt. Drack inte kaffe igår och inte druckit något än idag heller. Vet inte hur länge jag ska plåga mig utan det. Hade tänkt bli av med mitt beroende för det är rätt så väldigt jobbigt att få huvudvärk osv bara för jag inte fått en kopp kaffe. Nog med mina kaffeproblem och blir så sugen av att skriva om det.

Satt nyss ute på en dyna med bara jeans och tröja och läste. Så varmt och så underbart. Helt underbart att gå ut med Zaki på dagarna i solen och på kvällen när det fortfarande är ljust!! Man börjar leva igen. Men samtidigt får man lite panik på livet, snart sommar, måste hitta ett till jobb, drömmer mardrömmar om att jobba på mcdonalds (det var verkligen hemskt) och funderar på vad jag egentligen ska göra med mitt liv. Men tagga rawfoodkurs jag ska på om 2 veckor!! Och praktiken nästa vecka (minus att jag är vegan osv). Känner att dagarna inte räcker till. Vill laga 5 middagar om dagen och dricka 40 juicer men hur mycket som helst orkar jag ju inte äta. Tufft liv.
 
På bilden är mina fina favoriter. Tygväska från coffelabs, boken eat pretty som är så fin och fylld med massa inspirerande texter, datorväskan av p.a.p som är så fin så jag inte vet vad jag ska ta mig till och nya trämobilskalet som jag köpte i Anterpen. 
 
xx
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious