Sista dagen

  2015-04-03 / 22:08:00 / Allmänt /
En hel månad har gått. Idag var sista dagen på praktiken och det känns så konstigt att vi inte kommer gå dit på mådag igen. Kommer sakna det väldigt och kommer sakna denna staden. En praktik i Sverige är annorlunda för då finns det alltid en chans att man stöter på varandra igen genom jobb eller annat. Men det är ju inte så säkert att jag har vägarna förbi Antwerpen nästa gång jag är iväg. Kommer sakna Robin så mycket som vi spenderade hela dagen med idag och tog massa bilder med, lägger in några här. Hoppas vi ses igen, kanske i sommar redan! Och alla bra låtar som kommit ut under denna månaden som kommer påminna mig om detta. Men okej no more deep talk, ska hem till Sverige och sluta prata engelska och tror jag är någon hehe
 
Dammsugarna gjorde vi till alla på praktiken. Istället för vanlig fyllning med rester av sockerkaka osv gjorde vi en chokladbollsmet och rullade in i marsipan. Alla gillade det verkligen och ville göra chokladbollssmeten igen, man tänker ju inte på att chokladbollar är så svenskt. 
 
 


Xx



 
 


Oslofru

Mums med dammsugare :D

2015-04-04 @ 11:49:51
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious