Helg

  2015-04-17 / 18:06:50 / Allmänt /
 
Idag fyller min fine vän 18 år gud vad man önskar att man kunde vara där och fira henne!
 
Denna veckan gick så fort! Var ledig i måndags och sen har jag har praktik på Clarion Post här i Göteborg. Trivs så bra och får göra massa roliga saker. Fast tror jag skulle uppskattat allt mer för någon månad sen innan hela vegangrejen men det är fortfarande roligt. Humören har inte varit på topp men hoppas på att det blir bättre nästa vecka. Har inga direkta planer för helgen, träffa Amar och jobba en stund på söndag. Längtar till onsdag för jag ska på rawfoodkurs då som ska bli så kul! Nu ska jag göra nana ice cream byee
 
xx





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious