Dagen idag

  2015-03-12 / 22:10:00 / Resa /
'
 
Åt lunch idag igen på Lambardia, så himla gott. Idag åt jag en typ falafel vegan burgare med avokadosalsa. Man blir ju så lycklig. Drack även sojakaffe. Har lärt mig gilla kaffe med sojamjölk nu. Blir lite som vaniljlatte eftersom den är sötad. Men gillar det verkligen och känner att jag mår bättre av det, plus att jag mår bättre mentalt. Har även slutat hata lika mycket på soja, man lär sig ju mer under tiden.
 
Haft det bra idag på praktiken vi fortsatte med våra typ påskägg som är på bilderna nedan. Gjort från basic och innuti deras "kroppar" är det fler små godisägg. Lite gulliga så där. Synd dock att vi kom hit just under påsk för då blir det ju mycket sånt här med kyckligar osv men blir ju klart lite annat vanligt också. 
 
 
Drack en till sojacauppucino på vägen hem. I helgen ska vi nog äta frukost på det stället, så fint. I huset vi bor, bor även andra studenter från andra länder. Så vi träffade dem och var nyss ute och had some drinks på bar här i närheten. Väldigt mysigt och trevliga människor. Nu ska jag strax sova för tänkte gå upp tidigare och vara hurtig och springa/ power walka innan praktiken.
 
xx












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious